Bizde de durumlar kötü. Uyku düzenimiz berbat durumda. Ayakta sallıyorum uyumuyo kucağıma alıyorum durmuyo emzik zaten doğduğundan beri tutmadı. Memeyi bazen istemiyo. Uyusun diye geceleri arabayla turluyoruz uyutup öyle eve giriyoruz. Çok salyamız akıyo eller hep ağzında dişleride kaşınıyo sinirlenip daha çok ağlıyo. Umarım hepimiz en kısa zamanda atlatırız kızlar 🙏🏻