mavikalpefe124 valla canım benimde böyle olmuştu hamileyken eşimle korktuk hastaneye gittik tansyonum çok yüksek çıktı diğer türlü iyidim ama ne baş ağrısı ne bişi tansiyon kendini öyle belli etti gizli tansiyon olabiliyor bazen o gece erken doğum yaptım bu yüzden hamilelik varsada yoksada bı baktır sende derim yada alerjide olmuş olabilirsin