mavikalpefe124 tahriş gibi ama buna benzer hamilelikte olmuştu benim dabaz dediler doğudan kiremit rengine benzer karışım gönderdiler bacaklarımda çok vardı. Doktora da gittim regl göremediğim için olabileceğini söylemişti başka doktora gittim , enfeksiyon var dedi.