atlassmoms bende Yasmin hapıyla gebe kaldım ve ilk bebeğim 7 aylıkken gebe kaldım
Ağladımmm sızladım isyan ettim
Ama çok pişmanım 2 tane oğlum var ikiz gibi büyüyorlar
Baktıkça doyamıyorum
Nasip olursa okula beraber giderler
Aktivitelere beraber giderler
Az sabır ve şükür herşeyin başıdaaaa sağlık 🤭 sağlıklaaa büyütün