atlassmoms her süreç o kadar zor ki tek çocuklada bacak bacak üstüne atıp keyif yapamiyodum ben iki çocukla da yapamıyorum ben çocuk seviyorum Allah sağlık sıhhat versin ikiside kız şuan bile o kadar ilgililerki birbirlerine biri 20 diğeri 6 aylık yorucu ama çok güzel geçiyor günlerim geçenlerde bı post açtı kadın çocuk dusunuyormus 2. Yi ilk çocuğu da küçüktü biri yazmış kendinizi saliyosunuz çocuk doğurmak için sonra kocalariniz sizi aldatiyor diye o geldi aklıma Fink Fink disarlarda geziyorum iki çocuğumla benden rahatsız olacak kimsenin evine gitmiyorum eşime de gayet ozenliyim iki çocuk evinize yeni bir neşe eşinizle aranıza yeni bir bağ ve en önemlisi 2 3 yıl sonrası için ilk çocuğunuza en yakın destekçi arkadaş oluyor sosyallessin diye oyun gruplarından oyun gruplarına taşımaya gerek yok 😂 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin hayırlı olsun tedirgin olacak birşey yok her işin zorluğu kadar kolaylığı da var her gün çok harika değil bacak agrimdsn uyuyamıyorum bazen ilk günler yemek bile yapamadım disarda yemekten bağırsakları mız dugumlenecekti 😂😂😂😂 ama şuan hepsi geride kaldı şuan zorlandigim şeylerde 2 ay sonra geride kalacak