10 aylığız, istediği şeyi gösterip vey demeye başladı, 1 aydır gel gel yapmayı öğrenmişti daha net söyleyip eliyle de gel yaparak geeel dıye bagırıyo. Onun dısında buu dıyo ama neye dedıgını anlamadık henuz. Topa bir kaç kere opp gibi birşey dedi.Ama neyi sorsak eliyle göstermese bile kafasını çevirip o cisme bakıyor.