Sokoley bende öyle bir durum da, sanırım doktorun dikişi ile alakalı, kuzenimi gördüm sanırsın yorgan dikmiş öyle bir iz aşırı morali bozuluyordu. Estetik kremi vermiştim aklıma geldi sorayım bi geçmiş mi diye, bence siz bir doktora gösterin ondan sonra krem vs kullanın belki başka
Bir durum vardır