Momalpa Merhaba üzerindeki ödem hala duruyor ve keloid oluşuyor sanırım dikişin kendisi de şişiyor. Bunu yazdığımda daha kırmızıydı yara izi kremi alerji yapmış ondan daha fazla kızarmış azalıyor ama şuan tamamen geçmiş değil. Kremden önceki kırmızılıkta.