Mthnn benim 13 yaşındaki oplumda doğuştan var hamileyken testlerde hep sorun çıkmıştı hatta doktor down sendromlu demişti ben inanmadım doğdu testler yapıldınsadece iki böbreğindede genişleme ve delik vardı 6 yaşına kadar dr kontrollleri oldu çok şükür bir böbreğimizde tamammen sorun kalmafı diğerinde genişleme duruyor ama oda geçeceğini söyledi doktorumuz şu an gayet sağlıklı çok aktif bir çocuk