Mthnn merhaba bizim de anne karnında ultrasonda bçbrek genişlemesi çıkmıştı doğumdan sonra 15 günlükken ankarada profa gittik 40ı çıktığında sünnet ettirin demişti,böbrek genişlemesi olan bebeklerin idrar yolu enfeksiyonu geçirmemesi gerek ve sünnet olmayan çocuklarda kireç birikimi kaynaklı enfeksiyon olabiliyor 3 ayda bir ultrasonda ölçtürdük 6 aylıkken nefrolojiye gidip ilaçlı emar çekildi uzm dr lara güvenmediğim için sonuçlarla hacettepe de profa götürdüm büyüdükçe düzeleceğini 3 ayda bir ultrasonla bakılmasını gerektiğini söyledi ve zamanlada düzeliyor şuan 22 aylığız size nacizane tavsiyem gerçekten işin ehli iyi bir prof a gidin bize ameliyat olması gerebilir vs vs bir sürü şeyler söylediler ama erkek bebeklerin %70nde genel olarak olan bişeymiş,üstelik arkadaşımın beneği bundan ameliyat oldu aynı gün hastaneden çıktılar korkulacak birşey yok emin olun🙏