Kızlar kırkından sonra mama ve süt ile beslenme bebeği sağlıksız mı yapar doktorlar şiddetle mama vermeyin diyorlar. Ama meme reddi yaşıyorum şırınga ile yedirdim eds ile yedirdim memeyi kabul etmedi. Silikonla zor zor emzirdim çileyle. Emsede çekemedi gelişmedi çok zorladım günde bir defa çişli bez aldım oda azdı turuncu lekeli geliyordu artık dayanmadım mama mecbur oldu. Bebeğini mamayla besleyenler yazabilir mi ?