deletedmom111 Ay aşısı ve sonrasında düşmeyen ateş hastane ev arasında mekik dokuduk ateş düşmeyince eve gönderdiler allah kimseyi düşürmesin bu hastanelere bekliyoruz bakalım uyku yok bu gece
Aylininizz deletedmom111 banada yok bu 4.ay aşısı neymiş yaa çok huzursuz oldu kızm uykusu var surekli emzir salla bir ara şaşrdım ne yapsam diye hemen sallamasam uyanıyor ağlıyor
Sibel_ismet Caglaa yatın verem aşısı olcak yavrum Huysuzluk ateş yapar mı bu aşı? Neye dikkat etmem gerekir bu aşıda?
Caglaa Sibel_ismet bilmiyorum cnm ben yurtdışındaym burda verem aşısı yapılmıyor. Ama bebekten bebeğe her asi değişkenlik gösteriyor. Bide 3 gün su degmemesi gerekiyor bu asida diye biliyorum.
Aylininizz canyarim benmki fena ağladı çığlk çığlığa uykusu var 38 ateşi sallıyorum halaa aşının etkisi ne zaman kadr gecer acaba
deletedmom111 Aylininizz dikkat et canım ateş yapmasın kızım perişan oldu hastanelerde şurup da düşürmedi en son çare fitil o da bi tık daha iyi geldi hala ateşi var uyudu bekliyorum bebişlerimiz iyi olsunda o değil 6 ay aşısıda bunların devamı sanırım🤦🏻♀️
Aylininizz deletedmom111 nefret ediyorum aşılardan sadece 4.ay aşısı mahvetti bebek beziyle duruyor sadece 38 oldu çıkar diye
canyarim @Tosbigimm ay yok valla benimki kalktı çok daha çok ilgilendi sağ olsun ya 🙄 cadı uyumayana kadar oda uyumadı, yardımı var bana allah razı olsun
canyarim @Sibel_ismet verem aşısı ateş yapmıyor sanırım alı değil aslında ilaç sıkıyorlar derinin içine benim kızım onda aglamadı ama tabi her bebek farklı canım sen aşısını yaptırdığın zaman sor sadece 3 ay o yeri liflemiyceksin yıkadığında
deletedmom111 canyarim Saol canım hala ateşi yüksek düşmüyor hastaneye götürüyorum ama fitil verip gönderdiler yine 😢napcam bilmiyorum çok kötüyüm 48 saat sürer dedi doktor
canyarim @Caglaa diş cıkarıyor olabilir mi acaba onların sancılarıda tutuyor olabilir canım, bizim sanırım 3,cü diş geliyor sürekli el agızda ve salyalı 🙈