canyarim @Kumrununtanesi hiç korkma canım bişey olmaz aLLahın izniyle, bizde hiç sıkıntı yaşamadık sadece biraz uykuya meyil oldu tek ateş vs huysuzluk olmadı :) ve bende başardım uyudu sanırım 😍😃🙄
canyarim @Aylininizz vaLLa benim KıZı tarif ettin,:) ama bizimki aşılarda şükür sıkıntı yaşamadım sadece uykusu geliyordu, ama sanırım bugün gazı var sancısı babası masaj yaptı ayaklarını indir kaldır yaptı ardından kaka yaptı rahatladı uyudu şimdi 🤦🏻♀️
Aylininizz canyarim benmki fena ağladı çığlk çığlığa uykusu var 38 ateşi sallıyorum halaa aşının etkisi ne zaman kadr gecer acaba
Kumrununtanesi Sananekiii11 Hahahah sizin ki de mi uyumuyor 😳 benimki uyuyor ama yatağında değil benim yatağımda 😂
Sananekiii11 Kumrununtanesi ya valla ölüyorum uykusuzluktan oğlum bugün çok aşırı huysuz bende ağlıycam neredeyse çok sinirliyim şuan 😭😭😭😭😭
canyarim @Sananekiii11 benim kızımda hiç uyumazdı canım biliyomusun ben ninni değilde böyle dua acıyordum kIzıma doğduğu günden beri gerçektende işe yarardı, zor uyuyan bebekler için dua var onu acıyordum 10 en fazla uyuyordu dene istersen dinletiyorsan tabi
Kumrununtanesi canyarim Amin hepimizin evlatlarını korusun canım benim ❤️ Bu sıralar böyle işte.. onu da anlayabiliyorum düşünsene 9ay kapalı kaldığın anne karnından çıkıyorsun hele ki şimdi en meraklı dönemi ah o ellerle işaretler konuşma çabaları ❤️
canyarim @Kumrununtanesi haklılar valla benimki fena meraklı daha şimdiden ama bizlerde yazık canım uyumamız lazımki onlara yetebilelim❤️ Ama konuşma çabaları haraketler öldürüyor insanı 😍😍😍
Kumrununtanesi Sananekiii11 Hahah kıyamam sana biliyorum çok zor ama sakinleş 👼🏼İnan bana ben genel de gece Böyle yaptığında hep gergindim ilk kez sakin oldum uyursa uyur uyumazsa uyumasın dedim (ki uykumun olmaması büyük avantaj)ve şu an şükürler olsun uyuyor ❤️
Kumrununtanesi Sananekiii11 Valla üstelik cadde de oturuyoruz geçen arabalara lütfen sessiz geçin diyorum duymuyorlar ama olsun
Sananekiii11 Kumrununtanesi canım alemsin sende valla helal olsun hala şaka yapabiliyorsun uyku sarhoşu olmuşsun sende galiba 😂😂🤣🤣🤣🤣
Caglaa canyarim 3 gündür bu şekildeyiz bizde ağlayarak çığlık çığlığa uyanıyor 2-3 saat uyumuyo uyumaya çalışıyor ama uyuyamiyo aslında. 11 aylk oldu niye 3 gündür bu şekilde hiç bilmiyorum 😣😣
Sibel_ismet Caglaa yatın verem aşısı olcak yavrum Huysuzluk ateş yapar mı bu aşı? Neye dikkat etmem gerekir bu aşıda?