Opecert canları acımıyor içiniz rahat olsun. Oğlum ilk gün mızıldandı o kadar. Benim doktorum karton bardak koydurdu. Sadece İlk gün calpol verin ağrı için dedi 3.5 ml şırınga ile çekip verdik. İkinci gün vermedik. İlk günden itibaren yine Krem ve antibiyotik kullandık. Kremi de 5. Gün kestirip sarı kantaron yağı sürdürdü. Onuda 10. Günde kestirdi. İyileşmesi de tam 10-12 gün arasında oldu. Siz ağrıyor diye düşünüyor olabilirsiniz ama bebeklerin sinir sistemi daha tam gelişmediği için ağrıları pek olmuyor. Sadece ilk gün dediğim gibi. Rahatça kucağınıza alın