Opecert Kızlar 3 ay 25 günlük oğlum bugün sünnet olduk cefaks diye ağızdan alınan bir antibiyotik verdi doktorumuz 3 defa kaka yaptı ishal sonuncuda sanki kan var gibiydi böyle bir durumla karşılaşan oldu mu? Ya da sünnet sonrası antibiyotk kullanan oldu mu
Ruveydaa Opecert Antibiyotik hiç duymadım 🙄 Krem ve kantaron yağı kullanmistik biz. Alerji mi yaptı acaba kan falan bilemedim. Ama antibiyotik genelde ishal yapıyor diye biliyorum.
Goktugbey Opecert üç aylık bebeklere antibiyotik yazmıyorduk genel de büyük çocuklara yazıyorduk ki yara dokusu daha çabuk iyileşsin diye. Tabi her doktor farklı. Krem ve yarım fitil veriyorduk daha küçüklere
Melisyildirimmm Opecert bizde 3 ay 10 günlükken yaptırdık. Bebek oldukları için enfeksiyon riski fazla olduğundan doktor antibiyotik yazdı 1 hafta kullandık. Bebeğimin kakası zaten hep sulu olduğu için ekstra dikkatimi çekmedi ama sünnet olduğu için kanama olmuş olabilir onu kakada zannedebilirsiniz.
Opecert Goktugbey siz sağlıkcımısınız ? Bende bilemedm doktor yazınca da bisey diyemedm ilk defa lal kaldım bir doktor krşısında
Opecert Mdorukkk bende şaşkınm kremi biliyırum da ağızdan alınanına ilk kez sahit oldum gerci ilk cocugum bilmiyorm acıkcası
Opecert Melisyildirimmm bize de doktor kücük olduğu icin enfeksiyon riskinden kaynaklı verd 1 hafta kullanılacak dedi antibiyotiği verdiğimzden beri 3 defa kaka yaptı yarında takip edeceğim belkide pipideki kanı kakada gördüm bilemiyorm yarında aynı şekilde olursa doktora yazacağım artık ilk 2 kaka normaldi 3. Braz mukuslu gibiydi cefaks diye bir antibiyotik yan etkilernde de yazıyor kanlı ishal diye insallah ben yanılmışımdır
Opecert Melisyildirimmm sizn oglunuzun acı ve hassasiyeti kacıncı gün geçti acaba ? Ben yarından itibaren tekin bacakları aşırı hareketli korkuyorm değecek canı yanacak diye
Mervissimsek 6 aylikken yaptırdık doktorumuz anne sutu alan bebege antibiyotik gerek yok diyerek yazmadi kullanmamistik biz gecmis olsun
Opecert Mervissimsek cok teşekkürler biz anne sütü sarılığı yaşadık o yüzden anne sütü alamıyor mamayla besleniyor ne yazık ki
_YanakReisinAnnesii Opecert bize antibiyotikli bi krem verilmişti. Ağızdan sadece 2 gün ağrı kesici almıştı , 4 aylıkken sünnet oldu.
Opecert _YanakReisinAnnesii her doktorun yaklaşımı farklı da antibiyotik beni düşündürdü bir de hic bahsetmedi yan etkisinden bol su icirn dedi onu da anlamadm neden
Lucy Opecert Bunun ne gibi zararı var ki canım? Benim ilk oğlumun sarılığı 2 buçuk ay sürmüştü. İkinci oğlumda yaşamadık mesela bunu. Bu arada biri 3 haftalıkken biri de 10 günlükken sünnet oldu. Antibiyotik kullanmadık. 🌸
Goktugbey Opecert sağlık çalışanıyım cerrah yanında ben de yaptırdım zamanında bebeğimi fitil kullandım . Furacin ve anestol kullandım . Onun haricinde bezine bolca vazelin sürerseniz bebek rahat eder bezi pipiye yapışmaz.
_YanakReisinAnnesii Opecert böbrekleri antibiyotikten yorulmasın diye demiştir heralde . Antibiyotikler yan etki yapabiliyor malesef bazen .
Akkuzum Benim oğlum 5 aylıkken sünnet oldu. Doktor antibiyotik yazmadı. Ağrı kesici ve krem kullandık
Umut35 Benimde oğlum 4 gün önce sünnet oldu ilaç olarak fitil ve calpol verdi ve günde 4 defa kartaron yağı batikon sıkıyorum onun dışında aparat çıkınca krem vericek antibiyotik hiç duymadım hayırlısı olsun bu arada
Opecert Umut35 klipsli sünnet mi oldu sizn kac aylık oglunuz? Kessem mi antibiyotiği diyeceğim doktora sormadan bişey yapmak istemiyorum da kac gün sürdü ağrısı o kadar ağladı ki ilk çişini yaparken anlatamam
Umut35 Evet canım klipsli oldu ilk gün çok kötüydü ama şuan iyi çok şükür fitil işe yarıyor pazartesi çıkarıcaklar aparatı daha iyi olur zor bir süreç Allah yardımcımız olsun
Opecert Umut35 acaba fitil mi antibiyotikli size de verilen cunku elbet enfeksiyon olmaması icin bişey verliyodur diye düşünüyorum
Opecert Lucy zarar değil anne sütünden ziyade sarılıgı atsın diye mama verdik meme reddi yaşadık 2.5 ay emdi son 1 aydır mama gidiyoruz sadece
Lucy Opecert Anladım canım. Anestol varsa pipi ucuna boca edersen uyuşturur. Krem sürmeye çalışınca çok dağıldığı için o şekilde sıkıyordum ben 🥰 İlk birkaç gün zor geçer ama sonra iyi ki dersiniz İnşAllah 🥰 Geçmiş olsun.🌸