anneyimanne00 benimde aynı hamile kalmadan önce örneğin bir dürümü bitiremez eşime verirdim şimdi oho havada suda bitiyor 😂 o açlık hissi hepimizde var sanırım emzirdigimizden dolayı. Yavaş yavaş mideyi küçültmek gerekiyor hamilelikte ve sonrasında hunharca yediğimiz için şimdi çok zorlanıyoruz. Her halimizle güzeliz aslında anneyiz biz ♥️ ama olmayan kıyafetler, iki adım atınca kesilen nefesler, kendini aynada eskisi gibi görme hissii…