Normal muayenede sadece ışıkla bakıyorlar. Rop muayenesi biraz ağlamaklı geçiyor benim ikizler çok gitti muayeneye gözlerine damla akitiliyordu göz bebekleri büyüsün diye daha sonra karanlık bi odaya alip sedyeye ya tiri p gözlerine bsy takıyorlardi bizi ciksriyorlardi cocuk içerse agla agla şişiyor Du sonra hemen emzirip sakinleştirmeye çalışıyordum. Gercekten can sıkıcı bi muayene ama gerekli yapacak bsy yok