Benim oğluma yapmıştı doktor biz bilmiyorduk bizede hemşire bişey demedi oğlum kucağımda uyuyordu uyanması gerektiğini söylemediler bizde bilmedigimiz için bişey yapmadık uyuduğu sırada sedyeye yatırtti beni de odadan çıkarttı kötü bişey değil ama uyanık olsun bebisler benim oğlum uyku sırasında yapıldığı için ağlamaktan kendini zorladı bu yüzden oğlumda kasık fıtığı çıktı kuvezden çıktıktan 15 gün sonra göz muayenesinde zorlanmaya bağlı fıtık ameliyatı olmak zorunda kaldı şükür hepsini atlattık ama doktorun hastaneden ayrıldığı için 1 yaş muayenesi kaldı onuda giz doktoruna randevu bulursak inşallah yaptircam