koalamlaben valla her emzirmeden sonra mama veriyordum ağlıyor diye açtıe diye. Doktorumuz psikolojik bi şey sütün gelmesi tamamen dedi . Bende daha çok emzirdim ama 30 cc yine mama veriyordum gün içinde baktım içmiyor gibi de bi değişik davranıyordu bende içmiyor doydu diyip 30 ccyi vermiyordum. Bazen içiyordu ama yeter doymuştur diyip vu sefer beb vermiyordum. Bi de çişli bezi takip ettim azalttıktan sonra 4 5 çişli bezi vardı. Tamamen kesince de yapıyordu. Öyle öyle 2.ayında bıraktık.