İyi akşamlar anneler 2 ay 2 günlük bebeğim var şuanda 7 kilo. Emziriyorum sütüm doyurmuyor mama illaki içecek içmezse çatlayana kadar ağlıyor mama veriyorum aç kalmasından tabiki iyidir ama herkes mamayı kes obez olacak falan diyor elimden bişey gelmiyor lütfen yardım benim gibi olan anneler ne yaptınız nasıl mamayı bıraktırdınız mama vermeden nasıl doyurucam of kafayı yicem bu akşam moralim çok bozuldu herkes bişey söylüyor bebeğim obez mi olucak diye korkuyorum