Annekizz bebeğiniz yenidogan olduğu için bence gece dışarıda camasir bekletmeyin diyorlar ama tam olarak nedenini bilmiyorum.2 çocuğumun çamaşırlarını 1 yasina kadar yaz ayları hariç gece dışarıya asmadim (hava rüzgarlı normalinden daha fazla toz gelip tutunuyor çamaşıra ozellikle bulundugum yerde gece rüzgar daha fazla esiyor ) kullanmadığınız odanın kapısını kapatıp camını açıp camasirliga serebilirsiniz