Kızlar hava kararınca çamaşır asarmısınız? Ben unutmuşum. Aklıma geldi şimdi kapıların üstlerine seriyim dedim ama yenidoğan bebeğim var nem olur diye seremedim. Makinada beklesin yarın sererim dedim ama Yarında pazar eşimle vakit geçiricez diye şimdi dışarı serdim balkona sabah toplarım diye. Sizler seriyomusunuz acaba ?