Melek1616 Sevvl ben bi kaç kere yüz üstü yatırdım sıkılıp ağlıyordu hemen alıyordum ama artık almıyorum yavaş yavaş kafasını kaldırmaya başladı
Sevvl Melek1616 @ceylan34 evwt kızlar benım birinde sevmıyordu ağlıyordu hep zorla yatırdım mecbur ama suan ikizinden önde emeklemek üzere ve oturabiliyot diğeri o zamanlar ondan öndeydı gerıledi
ceylan34 Sevvl Bende yüzüstü yatirinca başını tutuyor yoruluyor dinlenip yine kaldırıyor, nörolojiye götürdük erken doğum olduğu için geç tutması normal dedi Aralık’ta kontrolü var bakalım.
Melek1616 Sevvl telefondan bişey açınca önüne geçiyorum kafasını hiç salmıyor sanki biraz işene gelince tutuyor