Merhaba arkadaşlar bebeğim 3 aylık düzeltilmiş 1,5 aylık oluyor 33 haftalık doğdu başını bu aylarda tutması bekleniyor 3 aylık olduğu için ama normal gününde dogsaydi 1,5 aylık olurdu prematüre bebekler başını ne zaman tutar bı bilginiz varmı 18 Eylül de nöroloji muayenemiz var soyleyecegim bu durumu ama çevremdekiler bebeğime "çok gevşek başını tutmuyor diyip duruyor bende erken doğum olduğu geç tutmasını normal görüyorum sizin bı bilginiz varmı??