_The_ANA_ yaaa maşallah bizde çoğu zaman dışardayız ama sorun şu ki asla eve girmek istemiyor işte eve gideceğimizi anlayınca dışarda da bi kriz çıkıyor falan yaka paça eve getiriyorum resmen evde de boş durduğu yok ki her işi beraber yapıyoruz yemek bulaşık çamaşır aklına ne geliyorsa oyuncaklarıyla falan oyun kuruyorum oynasın diye sürekli oyalamaya çalışıyorum bişeyle etrafa sataşmasın canı sıkılmasın diye ama yok yinede memnun edemiyorum buaralar işi gücü sınırları zorlamak umarım geçici bi dönemdir bu da