41umay 21 aylık kızım var asla baş edemiyorum ne bu 2 yaş sendromu mu ne diyorsam tersini yapıyor nerde tehlikeli bişey gidip onu karıştırıyor enerji patlaması var koltuk tepelerinden inmiyor dk başı biyerden düşüyor herşeye ağlıyor bacak kadar boyuyla evde terör estiriyor resmen kızıyorum olmuyor sakince konuşuyorum olmuyor nerde hata yapıyorum ben nasıl davranmam lazım sizin bebelerde böyle mi yada böylemiydi yoksa bizde mi sıkıntı merak ediyorum
Prensesminik42 41umay 3yas. Var bacım istersen binhazir cevap herşeye hayır. Kendi yapma çabası. Olmaz dediğin şeyi gözüne baka baka. Yapıp hiç bişey olmamış gibi devam etmesi. İnat edip istediğini zorla yaptırması
ArsAyz 41umay 19 aylık olan ayrı 3,5 yaş olan ayrı dert 🥺 Tutturdukları zaman dikkatlerini dağıtmaya çalışıyorum ben sadece. Ama 3 yaş bi ayrıymış ya, gelmiycem, yapmıycam, giymiycem 🤦♀️
ezgicomert 41umay 31 aylık oğluma dikkat et kafanı vurursun dediğimde; düşücem kafamı vurucam ve canım acısın diyor🥲 hiç kimse bişey demezken durduk yere; başka çocuk gelsin oyuncağımı alsın ağlicam diye tutturuyor ve biz ciddi ciddi evde başka çocuğun gelmesini bekliyoruz🫠
MelindaMelisa 41umay 3 yaşındaki kızım herşeye ağlar ve biz bunu kendimiz yaptık bir nevi çünkü 2 yaşında herşeye ağladığı için yaptık ve onun kölesi olduk.Şuan terapi alıyoruz çünkü evde biri ona zarar veriyormuşcasına ağlıyor kendini yerden yere atıyor ve müthiş bir hayal gücü var.Yok kreşte beni şu arkadaşım itti yok yüzümü tırmaladı yok saçımı çekti.Babam beni dövdü.Bulutlar bana kızıyor bende ağlıcam.Pijama giyinip yattığı için gecenin 3 ünde kalkıp neden pijamayla uyudum diye ağladığını bilirim .Yada bu çorap neden böyle diye ağlar.Yok külodun popoma kaçtı diye ortalığı ayağa kaldırır yani 2 yaş Hiçbişeymiş 3 yaş daha zor
41umay Prensesminik42 nasıl başediyorsun Allah aşkına yaa bizi biri duyuyorsa evde işkence var sanar o derece kendi sesiimizden kendim utanır oldum ama çareside yok sabahtan akşama kadar kaos yapma etme ağlamalar çığlıklar koşturmaca düşmece fırlatmaca ne ararsan mevcut 😬
Prensesminik42 41umay artık pes ettim o kendi kendine bagirken ben gidip ev işini yapıyorum umursamaz davranıyorum onunda inadı geçiyor bakıyor. Ben hiç bişey yapmıyorum. Ağladığı ile kalıyor. Başka oyun buluyor kendine veya başka. Bişey yöneliyor. İsteği şeyi unutuyor. Tabi her çocuk için geçerli değil. Çabuk kanıyor veya pes ediyor bana karşı. Ama anane dede amca dayı babaane onlar her dediği yaptığı için onlara zorla bı sekilde yaptırıyor. Bi taraf ilk torun. Bi taraf son torun olunca biraz yüzlü babamizda bı dediği 2etmez tek çocuk olunca
Sema345 Ahahahah sadece sizde yok maalesef benim kızım da 21 aylık ve dediğiniz gibi enerji patlaması yaşıyor hiç mutlu olmuyor her şeye hayır diyo yapmadığı şeyleri yapiyo😂 2 yaş gerçekten ötekiler de sendrom muymuş dedirtti
41umay Sema345 gerçekten öyle yaa üstümden tır geçmiş gibi pert oluyorum resmen peşinde koşturmaktan hiç oyuncakla falanda oynamıyor oynadığı en fazla 10 dk sonra bişey gıdıklıyor onu heralde paso ev karıştırmaca beni delirtmece 🙄 ama yalnız değiliz demekki hepsi aynı Allah sabır versin bize ne diyim 2 yaş gümbür gümbür geliyor resmen
41umay Prensesminik42 bazen bende kendi haline bırakıyorum ama umursamadığımı görünce iyice coşuyor benimki daha çok dikkat çekmeye çalışıyor mecbur tepki veriyorum işte dikkatini dağıtıyorum falan yaptığı şeyi unutsun diye ne biliyim yaa dişlerimi sıka sıka akşam ediyorum bi şekilde ama her yaşın başka bi zorluğu var demekki ömür boyu diş sıkmaya devam bu gidişle
41umay ArsAyz ayy deme öyle yaa ben üç yaştan ümitliydim 😄 her yaşın zorluğu başka işte ama 2 yaş fena çarptı beni üç yaşa kadar bünye alışır belki
Bety ArsAyz benimde 23 aylık ve 3,5 yaş ayrı ayrı zor birinin 2 yaş diğerinin 3 yaş sendromu benim 27 yaş sendromumu bastırıyor 😂
41umay ezgicomert ağlamak için bahanesini de hazırlıyor o da iyiymiş 😄 okurken komik ama yaşarken hiç komik olmuyordur eminim
41umay MelindaMelisa işte bende bundan korkuyorum yani bu ağlamayı huy edinsin istemiyorum ama biyerden sonrada sussun diye onun dediği de oluyor yani ben genelde daha katıyım hayır deme konusunda ama babası öyle değil işte herkes aynı şekilde davranmayıncada sıkıntı yani net olmak lazım ama müdahale eden olunca olmuyor işte
MelindaMelisa 41umay Bizdede babaanne dede anneanne yaptı.Her istediğini yaptılar ve sonuç durduralamayn bir çocuk.Bence herkesle konuşun ve yapmasınlar istediklerini.
41umay ezgicomert ben ağlarken bazen baktım susmuyor o hallerini video çekiyorum kendime diyorum ki sakin ol birazdan şu haline gülüceksin falan ağlaması bitince izleyip gülüyoruz kendide gülüyor yaptığına ama yaşarken tam delirmelik 😁
ArsAyz Bety Onların sendromu varsa bizimde depresyonumuz var 😂 2’ye can feda ya 3 yaş sendromu yıktı geçti 🥳
41umay Bety eskiden sendrom mu varmış kız bu yeni nesil bebelerde sendromdan sendroma koşuyorlar bi memnun edemedik şu bebeleri
_The_ANA_ 41umay 23 aylık oğlum Ben enerjisini atmasını sağlıyorum Kahvaltısını yapıyor hemen bin git arabasını alıp binanın bahçesine indiriyorum Orada arabasını sürüyor taş topluyor koşuyor zıplıyor Uyku saati yaklaşınca boyama yapıyoruz Üstü başı batıyor tabi Uyku saatine kadar boyama ve kinetik kum Sonra küvetini dolduruyorum su da oynuyor Banyo masaj uyku 3-4 saat uyuyor Uyanıyor yemek yiyor bu sefer doğru parka Akşam 18.30 a kadar babası gelene kadar parktayız Babasıyla markete gidip birlikte eve dönüyoruz Akşam yemeğini yiyor bu sefer babasıyla yüyürüyüşe çıkıyor bebek arabasıyla 1 saat yürüyüş yapıyorlar Geliyor babayla boğuşmaca oyun Sonra hızlı bir duş masaj Zaten kendisi istiyor anne süt meme juju (ayıcığı) uyku diye 😁 Gün içinde de kısıtlamama gerek kalmıyor
41umay _The_ANA_ yaaa maşallah bizde çoğu zaman dışardayız ama sorun şu ki asla eve girmek istemiyor işte eve gideceğimizi anlayınca dışarda da bi kriz çıkıyor falan yaka paça eve getiriyorum resmen evde de boş durduğu yok ki her işi beraber yapıyoruz yemek bulaşık çamaşır aklına ne geliyorsa oyuncaklarıyla falan oyun kuruyorum oynasın diye sürekli oyalamaya çalışıyorum bişeyle etrafa sataşmasın canı sıkılmasın diye ama yok yinede memnun edemiyorum buaralar işi gücü sınırları zorlamak umarım geçici bi dönemdir bu da