Twinsmom-- amin inşallah🤲🌸 evet ya ikiz taşımak tabi daha zordur, şükür atlattın büyüttün bile bak yavruları🥰 darısı gelecek olan yavrunun başına🙏🧿❤️ benim tahmini doğum tarihi 19ocak görünüyor ama genelde kız bebekler erken doğuyor, kimde duyduysam 38haftalık doğuruveriyorlar😅 bakalım bizde de öyle olursa ocağın ilk haftası olabilir doğum. Hayırlısıyla en güzel zamanda en güzel şekilde olsun inşallah🤲🌸 oğlum 41haftalık doğmuştu, bunda umarım o kadar beklemem, tek bebek bile olsa son ay çok ağırlaşılıyor. Birde ben çok kilo almıştım 19kilo almıştım zorlanıyordum, ağlıyordum hep niye doğmuyor doğuramıyorummm diye😅 birde baya tosuncuk doğmuştu oğluşum🤭 şükür doğurdum 2yaşını bile geçti. İlk gebelikte zaman hiç geçmiyor gibi geliyor ama doğurduktan sonra da zaman nasıl geçiyor ne kadar hızlı büyüyorlar anlaşılmıyor valla hayret ediyor insan. Ama şimdi 2.gebeliğim çok hızlı geçiyor gibi geliyor sanki. Oda oğluşla uğraşmaktan sanırım. Malum Ele avuca sığmayan afacan bi oğlum var 🤭 ilk gebelikte uğraşacak bişey yoktu o yüzden zaman hiç geçmiyordu sanki.