Twinsmom-- oyy maşallah yerim ben o yakışıklıları🧿🥰 hep iyi sağlıklı olsunlar inşallah🙏❤️ yakında yürümeye de başlarlar eli kulağındadır, ondan sonra hiç tutulamıyor minişler ama tek canları sağ olsun. Biraz tehlikeli bir dönem, malesef çok ev kazası oluyor neden-sonuç ilişkisini tam kuramadıkları için. Anlık saniyelik oluyor bazen engelleyemiyorsun malesef, Biz o dönemi atlattık şükür, biraz kazalı yaralı bereli oldu ama🙈 Allah’ım beterinden korusun, sizde en az hasarla hatta hasarsız atlatırsınız inşallah🤲💙 hamileliğinin iyi geçmesine de sevindim, bu 2.tremester hamileliğin en rahat dönemi zaten balayı resmen🤭 ilk 3ay ve son ay biraz zorlayıcı oluyor ortada ki aylar rahat geçiyor genelde. Gerçi sen ikiz hamileydin nasıl geçiyordu bilmiyorum ama bunda rahat döneme girdiğine sevindim🥰🧿 gerçekten yakınmış haftalarımız doğru hatırlamış, bende 21+2yim❤️ cinsiyette hayırlısı olsun ya, detaylıda kesin belli olur artık tabi ama kızda olsa erkekte olsa hayırlı ve sağlıklı evlat olması önemli🙏☺️ inşallah sağlıkla mutlulukla alırız yavrularımızı kucaklarımıza🤲❤️🌸😘