Prensannesi08 Beri ben bebeğim 4 aylıkken mamaya başlamıştım 8 aya kadar mama verdim sütten kaçtım ama mamaya para dayanmıyor en sonunda yarı süt yarı su olarak başladım 12 aya kadar belki biraz daha fazla şuan tam hatırlamıyorum ama gece beslenmesini kesmiştik sonra zaten yemeklere başladık çorba yemek falan şuan 19 aylık Allaha şükür bişey olmadı sen de süt içerse ver alerjisi yoksa bişey olcağnı düşünmüyorum
asocialmom Beri benim kızım da 8 aylık iştahsız ama az da olsa beğendiği bi şeyler vardır az da olsa yer ve yediği yeter bence 1 yaşından önce inek sütü vermeyin değişik çorbalar deneyin kolaya kaçmamak lazım...
Seyma1912 Beri golden goat, humana, sma, evolvia, hero baby, hünnap, similac vs yani onca mama varken inek sutu vermeyin lütfen
ozlemsenel İnek sütü çözüm değil ama, tamam midesi doluyor ama sağlıksız bir şekilde besleniyor ve ilerde kötü sonuçları olabilir Allah göstermesin.
selmapinar Beri lütfen vermeyin 1 yaşından önce verince allerji bile yapıyormuş, mama hangisini denediniz bende veriyorum mama aptamil içiyor denemediyseniz deneyin derim olmadı içine pekmez veya sevdiği bir meyvanın suyundan hatta vanilya şurubu katıp deneyebilirsiniz diş çıkaracaksa ondan yemiyor olabilir biberon istemiyor olabilir sulukla verin bence içecektir.
zhdeksm Beri golden goat mama bebekler genelde beğeniyor belki benden başka öneren de olmuştur. bu mamayı reddeden bebek pek duymadım