tiredmom_ sağlığı yerindeyse hiç üzülmeyin derim ama anlamsız kalır çünkü kendimden bilirim ben hep yedirmeye zorlamaya çalışıyorum farkındayım bilinçli yemiyor ama mecburen zorluyorum son olarak kaşık mama hero baby sütlü kırmızı meyveli tahıllı olan paketi veriyorum onu sevdi isterseniz deneyin