12 aylık bebeğime yemek yedirmek Savaş haline geldi evde. Eskiden çok iştahlıydı çok güzel yiyordu 10 aylık olunca iştahı kesildi o gün bugündür doğru düzgün yemek yemiyor evde resmen kaos ortamı oluşuyor yani anne oğul birbirimize girmeden yemek yediremediğimiz bir gün bile yok diyebilirim şimdi diyeceksiniz ki bana zorlama yemiyorsa ben zorlamak zorundayım çünkü benim bebeğim gerçekten aşırı zayıf ve persentil değerinin çok çok altında doktora da söylüyorum mecburen yedirmen gerekiyor diyor iştahsızlık için önerileriniz var mıdır acaba şunu yaptım bebeğimin iştahı açıldı diyebileceğiniz bir şeyler var mıdır?