Pol34 Tombikdonerartikcokpahali oranın pastalarına çok ön yargılıyım ama bi baklavası var efso bi de triliçesi var çok güzel. Pastalar sırf kremşantiden oluşuyor gibi öyle şeyler çok çabuk bozuluyor.
Tombikdonerartikcokpahali papatya_1125 evet iki çocuk var 🥲🌹 biraz zor oluyor,pasta yapacak vakit olmuyor maalesef. Teşekkür ederim birdahakine hep kontrol ederiz
Alerjikrinit Tombikdonerartikcokpahali bu ara bizde ne zaman kaymak, labne , pasta alsak ekşi ya da tadı değişmiş çıkıyor. Fiyatlar arttı kalite düştü anlamıyorum gerçekten