Tombikdonerartikcokpahali Hanımlar dün eşim almış bir dilim bile yiyemedik. Canım da çekmişti pastalar da anasının gözü fiyat olmuş . İçinde ki krem şanti mi krema mi her ne ise tadı aşırı bozuktu. Sabah götürürüm durumu anlatırım diyordum eşim sabah giderken çöpe atmış 🥲
papatya_1125 Tombikdonerartikcokpahali böyle durumlar işin muhakkak fiş alın.fabrikasyon usulü ürün. Piyasaya göre fiyat da ucuz o yüzden pek güzel olmuyor ama ben bekarken ekler pastaları çok güzel oluyordu trileçe de aynı şekilde özel doğum günü hediyeleri pastaları da güzel özenerek yapıyorlar
sadeturkvatandasi Tombikdonerartikcokpahali ucuz mal alacak kadar zengin değilim diye bi söz var ya o olmuş sizinki. Pastane ürünlerini iyi kalitesine güvendiğim yerden alıyorum yoksa yenmiyor direkt çöp oluyor 1 kg alacağıma yarım kg alıyorum aynı hesaba geliyor ama en azından ağzımıza doğru düzgün bir şey giriyor. Sağlık olsun yiyip midenizde rahatsız olabilirdi farketmeseydiniz, tatbakın ürünler çok kalitesiz gerçekten.
Pol34 Tombikdonerartikcokpahali oranın pastalarına çok ön yargılıyım ama bi baklavası var efso bi de triliçesi var çok güzel. Pastalar sırf kremşantiden oluşuyor gibi öyle şeyler çok çabuk bozuluyor.
Pinos06 @Tombikdonerartikcokpahali Geçen bize de aynı şey oldu 1 dilim bile yiyememiştik ertesi gün götürdük daha büyük bi pasta verdiler yerine
papatya_1125 Tombikdonerartikcokpahali çöpe attığı için bisey yapamazsın. Diyelim ki dün aldın fişte Elinde var ertesi gün hemen götürüp vermeliydiniz
Alerjikrinit Tombikdonerartikcokpahali bence atmamalıydınız fişle gidilir bir şeyler yapılır mı bilmem ama ben elimde ürün olmadan gitmek istemem
Tombikdonerartikcokpahali sadeturkvatandasi evet birde küçük almıştık ama işte onu bile yiyemedik. Aslında herkes ovuyordu tatbaki kızımın doğum günü pastasını da orda yaptırdım güzeldi. Ama bu bariz belliydi yani dışı falan baya kurumuş beklemiş gibi olmuş bayatti bildiğiniz. Giden gitti keşke eşim atmasaydi
Tombikdonerartikcokpahali Alerjikrinit papatya_1125 yok gidemem artık giden gitti. Ne yapayım üstüne bir bardak soğuk su içeyim 🥲
papatya_1125 Tombikdonerartikcokpahali aslında evde yapılabilecekucuza mal olan pasta oluyo.daha güvenli.gecen gördüm birisi saray sarma gibi yaptı kare tepside.dik dik sarıp üzerine krem santi yaptı.bir de nette yenilebilir pasta kağıdı oluyo mis gibi pasta .
Alerjikrinit Tombikdonerartikcokpahali bu ara bizde ne zaman kaymak, labne , pasta alsak ekşi ya da tadı değişmiş çıkıyor. Fiyatlar arttı kalite düştü anlamıyorum gerçekten
Tombikdonerartikcokpahali papatya_1125 kendim çok güzel pasta yaparım ama inanın iki çocukla çok zor. Ben daha eve yemek yapamıyorum ki pastaya vaktim kalsa ,,🥺
papatya_1125 Tombikdonerartikcokpahali yaa iki çocuk mu var?çok afedersiniz. Ben şahsen 1 çocukla da yetişmediğim zamanları hatırlıyorum. Bir de pastanın kartonu var ya altındaki suyla gibi.orda son kullanma tarihi yazar
Tombikdonerartikcokpahali papatya_1125 evet iki çocuk var 🥲🌹 biraz zor oluyor,pasta yapacak vakit olmuyor maalesef. Teşekkür ederim birdahakine hep kontrol ederiz