Nefes Deletedmom115 ya hep yüzün tanıdık geliyor vandayim dediğin için benziyordur birine diyorum, kesin Bi yerlerde karşılaştık okul olabilir ya da herhangi bir yer gördüğüm yüzü pek unutmuyorum bende şimdi yurt dışındayim ama istasyon da büyüdüm
Gamzeciks Deletedmom_36 medicalpark Seydi battal bey süper süper kesinlikle tavsiye. En ince ayrıntısına kadar inceliyor. Muayenesi uzun sürüyor.
Deletedmom_36 Gamzeciks yaaa seni happymomdan hatirliyorum burcu hanima gidiyordun sanki😁bi sohbetimiz olmustu fotoraftan hatirladim☺️Akse mahallesinde oturuyorum cayirovaya giderken bi yer😁😁tam bilmiyorum sen nerde oturuyorsun
Alparslanmom Deletedmom115 ☺️ya bende darıca da doğup büyüdüm sizi buradan tanıyorum eşiniZ asker. Benimde aynı şekilde eşim asker siirteydik. Ayrıldık bu sene ordan. Gebzeli olduğunuzu görünce yazmak istedim size
Deletedmom115 Alparslanmom Sevindim bende oraları çok severim hatta eşimle evlenmeden önce çok giderdik sahili falan çok güzeldi.
Gamzeciks Deletedmom_36 evett. Doğumumu burcu hanım yaptı. Barış mahallesinde oturuyoruz bizde. Bende çok iyi bilmiyorum 2 bucuk sene oluyor ama :)
Ahadensar25 Deletedmom_36 canım yüzyıl hastanesi dr mehmet levent türel şiddetle tavsiye ederim harika yani mutlka gidin derim
Deletedmom_36 Ahadensar25 valla duyduklarimin hepsine gidicem sirayla😁hepsini deniycem bugune kader gittiklwrim boy olcuyo kilo olcuyo yolluyo onu saglik ocagindada yapiyorlar gidesim gelmiyor kontorlle😁
Deletedmom_36 Gamzeciks bende burcu hanima 2 kez gitmistim ordan konustuk😁hatta cigdem hanimada gitmissin sanki ben cigdem hanimda dogurdum☺️Valla cok duyuyorum ama neresi bilmiyorum cozemwdim cok karisik bi yer burasi
Gamzeciks Deletedmom_36 konuşmuşuzdur hatırlayamadım ama :) whatsapp grubumuz var gebzeli anneler diye. Bir ara buluşacağız burdan tanıştık bizde. Katılmak istersen instagram adresim onergamze
mervezezee Kizlar ben illa her ay kontrole gitmiyom ilk cocugum da da gitmemiştim aylik kontrelde neye bakiyorlar
Gamzeciks mervezezee her şeyini kontrol ediyorlar gelişimini vs. Aşıdan öncede bakmaları gerekiyor götürün bence her ay gitmesi gerekli.
Deletedmom_36 Gamzeciks ben instgram kullanmiyorum🙄evet boyle bir seye cok ihtiyacim var katilmayi cok isterdim
Sewqide Deletedmom_36 konak hastanesinde can emeksiz var tatli bi doktor tavsiye edebilirim fakat ypilan zamlarla muayene ucreti 169 tl ye kdr cikti bende o yuzden yeni bir doktor ariyorum aslinda
Sewqide Deletedmom_36 aynen ben memnunu m dogumu oglumun sunneti fln hepsini orda yaptim ama fiyatlari gitgide artio :(
Asyam89 Papatyam1703 kartaldan esim daricaya geldi o da alisamadi. Biz de alisamamistik ama mecburen insan sevmeye calisiyor sanirim😁