Papatyam1703 yaaa😁😁😁metin bey kizimi ilk dogdugu gun mua etmisti o vardi nobette sonra 1 kere daha hittik aslinda memnundum numarasida vardi ama telefonum degisince silindi numarasi dedigim gibi yuzyil evime ters kaldigi icin tek basima merkez hastaneeinin orda inip yuzyila yurumek zorunda kaliyorum🙄