Ben 4aydir duzenli adet goruyordum doğumdan sonra . Bebeğim suan 5aylık . Bu ay bitti bitcek ve ben hala adet olmadim . Işin kotu tarafi 3gundur az az leke geldi ve kesildi kızlar . Çok korkuyorum korunduk ama leke gelmesi cok korkuttu beni . Test yapmaya elim varmıyor😔