Ben 40 ım bittkten 7 gğn sonra adet olmuştum 2 ay aynı tarihte oldum 3. Ay 5 gün gecikti doktora gittim kan testi 0,3 çıktı begatif dedi doktorum 5. Günün akşamına adet oldum 7 gün sürdü bitti ama hala aklımda şüphe adet olduğum halde 😰 üstelik korunduğum halde