karamuratbenim tabi ki alabilir, 10 bine de araba var, 20 bine de, 50 bine de. 50 binlik arabayı nasıl 10 bine satmazsanız, 16 bin liraya aldığım arabayı da 2 bin liraya veremem. Sadece puseti bir kaç kere kullanılmış diğer akşamları kutusunda duruyorken üstelik bir çiziği bile olmayıp garantisi devam ediyorken ayrıca memnuniyeti bu kadar fazla ve sağlamlığı çok iyiyken benim fiyatım gayet normal. İnsanlar 3 bine aldığı bebek arabasını 2 bine satıyor. Kaldı ki kullanılmış kullanılmış ilanda 8 bine konmuş arabalarda var. Acaba hangisini almak akıl kârı olur ? Tercih meselesi.