tekbasimabakiyorum a-bukemm neden verilmez? Bilimsel açıklamasını söylerseniz ben de öğrenmiş olayım. Bu arada yoğurdu pekmezle hiç vermedim, öyle bir şey de yazmadım.
Aaayysseee tekbasimabakiyorum nasıl yani ekşi benim kayınvalidem çökelek yapar kahvaltıda tereyağı ile yenir hep hiç ekşi çökelek görmedim
DrkAyz Aaayysseee Valla bebem olana kadar bende sütten yapılıyor diye biliyordum bebem olduktan sonra aydınlama yaşadım resmen 😂😂
Aaayysseee DrkAyz Pu bana yanımda hep yapılıyor ama şimdi düşününce bizimkiler yayık yani ayran yapıp öyle çökelek yapıyor doğru 😂
Aaayysseee DrkAyz ben onları hala bilmiyorum tam zhjddks yapmaya başlayınca detaylı araştırmam lazım bir aya 🥲
DrkAyz Aaayysseee senin bebişin 4 aylıkken mı başlamıştı ek gıdaya yanlış hatırlamıyorum dimiiii 🙈 çok kolay labneyi yapmak loru bende daha denemedimmm☺️
Aaayysseee DrkAyz evet canım daha tadım aşamasındayız,iki gündür hasta o yüzden ara verdim anne sütüne yoğunlaşmak için 🌸 bir iki gün sonra devam edicem tadımlara,labne ve lor yeme zmaani geldiğinde sana ulaşim 😂💖
melo23 Busex hurma özü alın çok sağlıklı rafine şekersiz ve şeker ihtiyacını karşılar kaç aylık bilmiyorum ama kendiniz reçel yapabilirsiniz
melo23 Busex benim oğlum da 7 aylık internetten aldım Zühre ana markası temiz içerikli ürün karadut özü alın çok sağlıklı bunlar