AliAreninAnnesi Benim oğlumda süt ve ürünleri, yumurta ve susam alerjisi var 7 aylık olduk kahvaltıya başlayacağız artık alerjik anneler de tarifler paylaşabilirse fikir almış olurum bende çok zor çünkü ne yedireceğim şaşırdım 😕
tekbasimabakiyorum Aaayysseee çiğ sütü kaynatıyorum. 40 dereceye kadar ılıyınca iki yemek kaşığı sirke atıyorum. Sonra tülbent ile süzüp sıkıştırıp musluğa asıyorum. Sabaha kadar oluyor
Aydanur24 Bugün iki tarif yaptım ikisini de sevdiler. Mercimeği suda hasladim sonra içine soğan sarımsak havuç ve biber koyup biraz suyla pişirdim yine sonrasında blendrdan geçirdim sevdiler baya ikizlerim Yatmadan önce de pirinç unu ve irmiği pişirip içine bir tane yumuşak armut rendeledim azıcık.keci.boynuzu özü ve tarçın koydum. Sonra.da evde yaptığım bebek biskuvilerinden ezdim içine iştahsız olan bebeğimin biri bayıla bayıla yedi çok şaşırdım 😅
a-bukemm tekbasimabakiyorum muz ve yumurta sarısı … Yoğurt ve pekmez aynı anda verilmez.. ben verdim bi şey olmaz diyeceksen o zaman vermeye devam et
tekbasimabakiyorum a-bukemm neden verilmez? Bilimsel açıklamasını söylerseniz ben de öğrenmiş olayım. Bu arada yoğurdu pekmezle hiç vermedim, öyle bir şey de yazmadım.
Doasmom Asas13 ben organik gurmeden aldım . Çok sık kullanmıyorum ama kahvaltılarda yumurta olmayan gün, carb olarak kullanıyorum arada.
Doasmom Elifkurtulduuuu instamom değilim ki iki püreyle zor zaten😂 Tuğçe dilara kaplan’ı takip ediyorum o süreci bana en yakın yöneten kişi. Tatlimitatlianneler in sabitli hikayelerinde güzel ek gıda tarifleri var.
DrkAyz Nerimanahsen_1 Bebek irmiği daha ince çekilmiş oluyor evinizde normal irmik varsa blendardan geçirip biraz daha inceltebilirsiniz onun haricinde arasında bir fark yok
Doasmom Tugce6117 +6 ay sonrası için uygun. Doktorunuz ek gıdaya başlamayı onayladı mı? Evetse haşlama sebze/meyve üç gün kuralı tadımları devam ettirin 6. Aya kadar. sindirim sistemi ek gıdayı öğün olarak almaya hazır olmayabiilir. Tarhana fln erken bence
ipek-hbb Busex sadece bebekler için değil herkes için kötü, pakete girmiş hazır gıda, içinde mutlaka katkı maddesi vardır. Bence hiç gerek yok bebeklere vermeye