Ysb47 razi8814 sagdiginizda bebeğinizin gününe göre vereceğiniz mama CC kadar süt varsa bence sağım yapın. Birde bol bol su için, protein açısından zengin beslenin. Haşlanmış yumurta yemeye özen gösterin. Birde bende incir kurusu iyi süt yapmıştı. 🤗
Ysb47 razi8814 bizde 36+4 de doğduk 2gece serviste yattık. Geçiyor güzel anne üzme kendini. Bende çok ağladım ama daha güçlü çıkıyor insan hastaneden 🤗
shibalba razi8814 hipp 1 combiotic verdi bize dr 38+2 de 2520 gr dogdu, 2400 grla taburcu olduk Sarılıgı vardi 15 er dk iki meme emzirip 30 cc mama verdik, sarılıgı atlattik🙏
livanurvealpinannesi61 Fulihkn anne sütü yeterli mama verilmez demişti doktor oğlum ayda 2 kiloya yakın kilo aldı doktor kesinlikle mama vermek yok emzir sarılığı geçer dedi.
razi8814 Vallah şuan 12 de çıktı hastaneden sarılık oranı 14 e düşmüş ama uykudan uyanıp emmiyor, sağdım biberon denedim azcık içti ama 12 den bu saate hiç kaka yapmadı, 3 kere çiş yaptı karnı çok şiş ıkınıyor ama çıkaramıyor
Sibelguzell06 Benimde bebeğim hastaneden çıktıktan 3. Gün sonra ki kontrolünde değeri 9.9 çıkmıştı etrafımdaki insanlar sütun yeter sadece 1 saate 1 emzir diyorlardı bende emziriyordum o göğüs yaralarına rağmen fakat sütüm yetmiyormuş. 1 hafta sonra kontrole gittiğimde değeri 16 çıktı hiç kimseyi dinlemeden doktorun tavsiyesi ile mama takviye yaptık. Sariligi 3 gün de atlattık 1. Ay kontrolümüz de çok güzel kilo almıştı sutum sulu olduğu için doymuyormuş bebeğim şimdi meme mama ilerliyoruz sütümün kalitesini arttırmaya çalışıyorum.
livanurvealpinannesi61 Fulihkn anne sütü yeterli değil ise zaten mama verilir annenin sütü yeterli sarılığı var mama verilmez demişti doktor
Smha Niye mama diye sormaktan annenin sorusuna cevap yazan yok mama veriyosa uygun gormustur demek ki artık bir sorgulamayin yahu canım evolvia öneririm çok iyi kilo çok güzel aldırır gaz yapmaz