razi8814 Merhabalar Herkese; 10 Günlük, 36+5 de doğan şuan 2560 gram olan Bebeğim var, Sarılığı var, Hem emzirip, hem mama takviyesi yapmalıymışım.. yeni doğan için nasıl bir mama hangi marka mama kullanmalıyım bilgilerinizi rica ederim
Beyzanrrrr razi8814 neden mama? Sütünüz yokmu yada doktor yetersiz gördüğü için mi mamayla desteklemeni söyledi
Ilaydaamm razi8814 mamayi doktormu onerdi?Benim kizimda da sarilik vardi 1 saatden bir emzirdim 10 güne gecti.Tabii doktor onerdiyse ne kadar olduğu omemli.Ben Azerbaycanda Kabrita vermisdim Turkiyede olurmu bilmem keçi südündenmis.Sadece uzun yol gidiyordum onun için almıştım 2 kere verdim bi qaz ve ya kusma olmadi sevdi tadini.
minnik razi8814 benimde bebeğim yenidoğan ve sarılık. Şuan sma comfort kullanıyoruz, memnunum. Gaz gibi sorunlar yaratmadı. Beslenmesi de iyi kaka ve çiş sayısına bakınca
shibalba razi8814 hipp 1 combiotic verdi bize dr 38+2 de 2520 gr dogdu, 2400 grla taburcu olduk Sarılıgı vardi 15 er dk iki meme emzirip 30 cc mama verdik, sarılıgı atlattik🙏
livanurvealpinannesi61 Fulihkn sarılık ile mamanın hiçbir alakası yoktur benim kızıma 10 gün mama verdiler kuvezde yine sarılığı vardı sütünüz varsa emzirin geçer
livanurvealpinannesi61 razi8814 1 ay takip edilir sorun varsa mama başlanır 10 günlük Sütünüzün yetmediğini nasıl anladı yani benim oğlum 36 haftalık doğdu hiç mama vermedim ben 55 gün sürdü sarılığı.
Ysb47 razi8814 acaba sütünüz mü yetersiz emzirme tekniğiniz mi? Yani bizde sarılık atilattik. Ama emzirma tekniğinin yetersizliğinden. Doktor bizde de mama baslasak olur dedi sütüm de geliyordu. Ben emzirdim sonra sağıp şırınga takviyesi yaptım. Yani 2 yada 3 kez mama vermiş olabilirm en fazla. Eğer sütünüz geliyirsa durumunuzu bilemiyorum ama bence sağıp meme+sağılmış sütünüz olarak devam edin. Yeterli süt geliyirsa anne sütünden daha besleyici değildir bence mama. Zaten onların ilk günler mideleri küçük 30-40 bilemedin 60 CC süt ile doyuyorlar. Umarım surecinkolaylikla ve güzellikle atlatırsınız. Kilo alımı iyi olmaya başladığında sarılık riski de neredeyse ortadan kalkar ama bebeğin renginin yerine gelmesi bazı bebeklerde 2 ayi bulabiliyor. Oda artık normal.
razi8814 minnik bunu söylemişlerdi bana da bende çok memnun iseniz onu kullanacağim Peki emziriyor musun siz sade mama mı
Senemvq1 livanurvealpinannesi61 nasıl alakası yok sarılık çişle atılıyor bebek ne kadar sıvı alırsa o kadar çişli bez olur öylede sarılığı atlatır
razi8814 livanurvealpinannesi61 benim de 36 haftalık doğdu ama 17,5 sarılık hastaneye yatırıyorlar bende bırakmıyorlar babğimi
livanurvealpinannesi61 Senemvq1 arkadaşım bebeğine mama verdi anne sütü de alıyordu 2 ay sürdü sarılığı. Kızıma da mama verdiler yinede geçmedi. Oğlum da sarılık vardı hiç mama vermedim sütüm yetiyordu bez sayısı kilo alımı gayet iyiydi ilk ay anne sütü ile 2 kiloya yakın aldı neden sarılığı 55 gün sürdü peki. Doktor da mama verme sütün yetiyor dedi.
Senemvq1 livanurvealpinannesi61 arkadaşınız hakkında bi bilgim yok ama anne sütü sarılığı olabilir bebişinizde Buda normal zaten ne yapılsa geçmez zor geçer
razi8814 Ysb47 haklı olabilirsiniz çünkü sandığım zaman bar sütüm ama ben bilemedim ne yapacağimı O zaman 2-3 güm meme+sağım yapsam mı
Ysb47 razi8814 bizde 36+4 de doğduk 2gece serviste yattık. Geçiyor güzel anne üzme kendini. Bende çok ağladım ama daha güçlü çıkıyor insan hastaneden 🤗
Ysb47 razi8814 sagdiginizda bebeğinizin gününe göre vereceğiniz mama CC kadar süt varsa bence sağım yapın. Birde bol bol su için, protein açısından zengin beslenin. Haşlanmış yumurta yemeye özen gösterin. Birde bende incir kurusu iyi süt yapmıştı. 🤗