Deletedmom_82 biz yapmadık, temmuzda doğdu zaten sıcaktı bi body ile geçti yaz yeni doğmasına rağmen. Kayınvalidem bacakları düzgün olsun diye çocuklarını kundak yapmış, beni de annem kundak yapmış. Ne derece doğru bilmiyorum bu eğri bacak olayı vs ama kundak yapılan çocukların daha rahat uyuduğunu okumuştum bir yerde