Deletedmom_82 2 aylık olduk yapmıyorum bebeğim istemiyor bacakları eğri olacak diyenler var😒 doğru mu ?
S_x_w Deletedmom_82 3 çocuğum var hiç birini kundak yapmadım🤷🏻♀️ oğlum ve kızım büyükler (13-10 yaş)) bacakları gayet düzgün☺️☺️🥹
Melike-emirasaf Deletedmom_82 hayır tabiki tam tersi sıkı kundak bacak eğriliği yapıyor yarım kundak öneriyor doktorlar ama benim oğlumda istemedi doğduğundan beri yapmadim bende öyle büyudu
Deletedmom_82 Melike-emirasaf bende hiç yapmadım ama bi kaç kişi eğri oluyor dedi inanmıyorum ama yinede sormak istedim
S_x_w Deletedmom_82 hayır olmadı büyüdüler diyorum ya…içiniz rahat etsin diyorsanız dr unuza sorun kundak şart mı diye?
Gamze344 Deletedmom_82 ben hiç kundak yapmadım. Zaten kundak yaparken alt bölge yani bacaklar rahat olacak şekilde yapılır çünkü sıkı yapılırsa kalça çıkığı olabilir