plajterligi Ebus2045 tüpleri bile bağlatıp hamile kalacaksak biz napcaz ya 🤦🏻♀️bende şu an 2.ye hamileyim ve oğlum daha 10 buçuk aylık direk aldırmayı planlıyorum şu posttan sonra ajskks
plakayerli PamukPrensesannesii hay maşallah peki 4. De sezaryen mi oldu ve sağlık açısından bir sorun yaşadı mı anne
PamukPrensesannesii plakayerli Evet sezeryan oldu ,çok şükür bir sıkıntı yaşamadı. Sadece biraz geç iyileşti ve ağrısı çok oldu o kadar
Yorgn Ebus2045 2.sezryanda baglatan ben ve şoklar içinde kaldım dr milyonda bir dedi nerdeyse düşük ihtimal var dedi ama şimdi de korkmadım degil.rabbim olmayana versin aminnn