Ebus2045 Kizlar bu çok kafamı kurcalıyor tüplerini baglatip hamile kalan yakınınız,duyduğunuz oldumu hiç?
Ucansupurge Ebus2045 Evet kayinvalidemin komsusu. Baglattiktan 8-9yil sonra hamile kaldi kadin herkes şok.
Ebus2045 Ucansupurge şuan bende şok. Doktora sordum dusukte olsa var dedi o düşük dediği ihtimalim beni bulmasından xok korkuyorum valla
PamukPrensesannesii Ebus2045 Evet maalesef. Diğer bebeği daha 1 yaşında bile değildi ve 4. sezeryanını olması gerekiyordu. Hiçbir doktor bu riski göze almak istememişti. İnşallah başınıza böyle birşey gelmez. Çok zorlu bir süreç 🙏🌺
delirmeceler Ebus2045 tüplerini bağlatmayı düşünen ben şuan şok komple aldırmayı düşüneyim riske giremem ikizlerden sonra siz nasıl bir yol izliceksiniz
Ebus2045 delirmeceler valla ben bağlatmak kesin olur diyordum ama o bile kesin durmuyo en güzeli adamlarla odayı ayırmak 😂
cogulsahis Ebus2045 tüpleri bağlı ve o sırada kemoterapi alan komşum 2. Çocuğuna hamile kalmış zamanında
Ebus2045 ofkelisirin haklısın valla ne diyelim inşallah bir o düşük ihtimalleri yaşayanlardan olmayız 🤗