Merve68681 biz şu an 4 aylığız 3 ay 7 günlükken bu sebeple üst üste iki kere nefessiz kaldı hastanelik olduk o günden beri uyandığı zaman tek olmaması için çaba sarf ediyoruz şu an yavaş yavaş alıştırmaya çalışıyoruz ama iki kere ağlamıyorsa üçüncüde katılacak kadar ağlıyor kıyamıyorumda telsiz var başında ama yinede gidene kadar ağlaması artıyor bi anda hep böyleydide biz mi artık çok pimpirikli olduk bilemiyorum tek bırakmamaya bol bol dua dinletmeye çalışın en kötü anında bile fatihs açınca sakinleşiyor bebeğim