Merve68681 benim oğlumda aynı şekildeydi. 3. Ayını doldurduğunda, gözleri açıldığı için artık her şeyi daha net görüyorlar ve korkmalar artıyor. Yabancı birini gördüğünde, rüzgar yediğinde ya da gözüne güneş geldiğinde yarım saat durmadan ağlıyordu. 1 hafta sonra geçti. Rüzgara güneşe vs alıştı. Öyle ağladığında bol bol sarılıp eğer sevdiği bir şarkı varsa hep söylediğiniz vs kulağına yaklaşıp söyleyin. Benim bebeğim öyle sakinleşiyordu en son.