Duru6128 MimarAnne0 bende bugün siparişini verdim yorumlara bakarak aldım nasıl kullanıldığı ve kaç derecede yapmam gerektği hakkında herhangi bir fikrim yok siz kaçta yaptınız ☺️
MimarAnne0 Duru6128 Karaca cookplus aldıysanız onun ısısı zaten sabit tek açma kapama tuşu var ayarlanabilir dereceli bir cihaz aldıysanız 42-43 dereceler ideal ☺️ ben oğlum için aldım marketten aldığım kırmızı kapaklı pastörize sütle ve activia ile yapıyorum
Sinemmsss EcrinMelek1- bende kiwinin makinesini aldım yeni. Nasıl kullanıyosunuz acaba ilk defa yoğurt yapıcam da