@Gzdeeee şimdilik memnunum hatta şuan makinede yoğurt yaptım benim aldığım süt çiğ köyden annem gönderdi pişirdim ılısın diye bekledim biraz sonra 3 tatlı kaşığı activia yoğurdu çırpıp birazda sütle açtım sonra mayalanacak sütle karıştırdım kabın kapağını kapatıp kendi kapağını da kapattım fişe takıp çalıştırdım 7 8 saat sonra makineden çıkarıp kabın kapağını açıp dolaba kaldırıyorum ertesi gün tüketmeye başlıyoruz